Forbes Patronem medialnym konferencji
Z dumą ogłaszamy, że głównym Patronem medialnym Konferencji Smart Warehouse jest Forbes. Obecność tak prestiżowego serwisu w gronie Patronów medialnych naszej konferencji, podkreśla jej ekspercki charakter i wysoki poziom merytoryczny.
Forbes to najbardziej opiniotwórczy i prestiżowy serwis biznesowy w Polsce, wspierany przez renomowane magazyny drukowane „Forbes” oraz „Forbes Women”.
Skierowany do wymagających czytelników, Forbes słynie z ekskluzywnych wywiadów z liderami biznesu, autorskich raportów oraz rankingów opartych na wiarygodnych danych interpretowanych przez cenionych ekspertów. Jest niezawodnym źródłem pogłębionych informacji o finansach i gospodarce.
Jako część globalnej sieci zagranicznych edycji amerykańskiego magazynu „Forbes”, który szczyci się ponadstuletnią tradycją, Forbes Polska koncentruje się na rodzimej przedsiębiorczości w kontekście światowych trendów.
Forbes.pl oferuje cyfrową wersję magazynów oraz unikalne treści dla subskrybentów Onet Premium.
„Forbes Women” dodatkowo porusza tematy związane z karierą, rozwojem i psychologią, skupiając się na współczesnym biznesie niezależnie od płci.
Bardzo cieszymy się na współpracę z Forbes przy Konferencji Smart Warehouse – najważniejszym spotkaniu liderów branży logistycznej w Polsce.