Kluczowe czynniki sukcesu logistyki e-commerce
Nadchodząca konferencja to okazja do zdobycia wiedzy wprost od ekspertów z dziedziny logistyki e-commerce. Podczas panelu dyskysujnego Marty Cudziło (PIT Łukasiewicz), dowiemy się, co jest najtrudniejsze w tej branży, co ma największe znaczenie i które błędy kosztują najwięcej.

Z różną dynamiką, lecz konsekwentnie rośnie wartość i rola handlu internetowego. Podobnie wzrasta znaczenie logistyki e-commerce. Sprawna logistyczna obsługa zamówień już od dawna nie tyle wspiera sprzedaż, co warunkuje decyzje zakupowe klientów. Merchanci, mając tego pełną świadomość, coraz częściej oddają ten obszar biznesu w ręce wyspecjalizowanych operatorów fulfillment. Czy warto? Jakie szanse i zagrożenia niosą takie decyzje? Jakie cechy powinien mieć profesjonalny i godny zaufania operator fulfillment? Na te i inne pytania wspólnie poszukamy odpowiedzi podczas panelu #fullfilment_3PL, rozmawiając z najlepszymi ekspertami i praktykami branży. Co konkretnie omówimy?
- Fulfillment w omnichannel – jak wielokanałowość potęguje wyzwania dla logistyki.
- Jak transformacja cyfrowa i rozwój nowoczesnych technologii wspierają fulfillment.
- Skalowalność i elastyczność – istotne cechy współpracy z operatorem fulfillment.
- Jakie inne korzyści dla merchanta/sprzedawcy przynosi współpraca z operatorem fulfillment.
- Usługi dodatkowe w obsłudze fulfillment – budowanie wartości czy kwiatek do kożucha?
- Znaczenie ekologii i zrównoważonego rozwoju w operacjach fulfillment.
- Rola integracji systemowej we współpracy z operatorem fulfillment.