Prelegenci
*
*
RADA PROGRAMOWA
Artur Olejniczak
Artur Olejniczak
Menedżer z 16 letnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Z zaangażowaniem dzielący się swoją ekspercką wiedzą i interdyscyplinarnymi umiejętnościami.
Jest cenionym Moderatorem i Keynote Speakerem największych branżowych konferencji. Od 7 lat Trenerem Biznesu i Wykładowcą Wyższej Szkoły Logistyki. Współorganizował Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS – stając się „jego twarzą”. Od wielu lat baczny obserwator i recenzent wydarzeń oraz nowości branży TSL i KEP. Jest autorem ponad 100 publikacji dotyczących TSL na łamach czasopisma LOGISTYKA, Gazety Wyborczej, Rzeczpospolita, MSP i innych fachowych czasopism. Specjalizuje się w popularyzowaniu szerokiemu gronu odbiorców różnych aspektów związanych z szeroko pojętą logistyką. Znany z uśmiechu (pozytywnego podejścia do ludzi), barwnego języka oraz charyzmatycznej osobowości. Z pasją, profesjonalizmem i pełnym zaangażowaniem realizuję podejmowane projekty skutecznie stosując strategię win-win.
Ilona Miziewicz-Groszczyk
Ilona Miziewicz-Groszczyk
Ekspert w dziedzinie produktów profesjonalnych w branżach technologicznych. Menedżer z ponad 15 letnim doświadczeniem w obszarze wprowadzania nowych produktów na rynek i rozwoju marek, realizowanych m.in. dla takich firm jak: Vobis Digital, Rajapack, Unizeto (Asseco Group). Od 2015 odpowiedzialna za rozwój strategii, pozycjonowanie , PR oraz komunikację w Europa Systems. Z jej inicjatywy powstał cykl „Innovations for Intralogistics” na międzynarodowych targach LogiMAT w Stuttgarcie. Mistrzyni networkingu w b2b. Moderator i speaker. Ambasadorka Women in Tech.
Joanna Kucharska
Joanna Kucharska
Joanna Kucharska, Dyrektor Grupy Produktów MTP Menedżer z ponad 13-letnim doświadczeniem w obszarze prowadzenia projektów.
Na co dzień zarządza przemysłowym i biznesowym portfolio targów w ramach Grupy MTP, w tym m.in. ITM Industry Europe, największym w Polsce wydarzeniem dla branży przemysłowej. Jest także inicjatorką greenPower, Międzynarodowych Targów Energii Odnawialnej. Wierzy, że rozwiązania z zakresu przemysłu 4.0 pozwalają firmom elastycznie reagować na zmieniające się otoczenie biznesowe.
Absolwentka Stosunków Międzynarodowych Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Marta Cudziło
Marta Cudziło
Współpracowała zarówno z dużymi, jak i średnimi przedstawicielami różnorodnych branż, realizując prace m.in. dla Energa Operator S.A., Gaz-System S.A., Tubes International Sp. z o.o., Grupa Colian, Grupa Żywiec, Leroy Merlin Sp. z o.o., NEUCA S.A., LINPAC Packaging, PGF S.A..
Posiada doświadczenie w koordynacji prac zespołów zadaniowych, realizując działania związane z kreowaniem i wdrażaniem innowacyjnych projektów logistycznych. Poza doradztwem logistycznym, od kilku lat współrealizuje również projekty badawczo – rozwojowe współfinansowane przez instytucje krajowe oraz organy Unii Europejskiej, polegające na badaniu nowych trendów i kreowaniu innowacyjnych rozwiązań wspierających logistykę w Europie (m.in. RealBridge, Modulushca, LogiCon).
Absolwentka Wydziału Informatyki i Zarządzania, ukończyła studia doktoranckie Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej. W swojej karierze zawodowej współpracowała również z Wyższą Szkołą Logistyki, prowadząc zajęcia dydaktyczne z zakresu controllingu logistycznego, prognozowania i symulacji. Autorka lub współautorka artykułów naukowych i specjalistycznych o tematyce logistyki i optymalizacji łańcuchów dostaw.
Piotr Sędziak
Piotr Sędziak
Dyrektor Zarządzający spółki Orbico Supply sp. z o.o., będącej częścią Orbico Group, jednego z największych europejskich dystrybutorów znanych globalnie marek sektora FMCG, małego AGD czy HoReCa, działającego na 20 rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Z logistyką dystrybucji związany jest od blisko 20 lat. W przyszłości pracował między innymi jako Dyrektor ds. operacji oraz Head of Logistics w polskich spółkach należących do grupy ALSO – międzynarodowego dystrybutora sprzętu elektronicznego, obecnego w 22 krajach Europy. Wcześniej dyrektor ds. operacji oraz prokurent w spółce ABC Data S.A, dystrybutorze elektroniki użytkowej , notowanym na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie.
Dodatkowo pełni rolę Członka Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów, w przeszłości wspierając tą organizację także jako Członek Zarządu.
Zawodowo odpowiada obecnie za realizację strategicznego projektu budowy zautomatyzowanego centrum dystrybucyjnego, konsolidującego operacje logistyczne spółek Orbico w Polsce i oferującego usługi logistyczne dla podmiotów z rynku dystrybucji i e-commerce.
Absolwent logistyki w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu, zarządzania jakością oraz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, posiadacz certyfikatu Lean Six Sigma Black Belt w EY Academy. Pasjonat roli informatyki, automatyzacji, zarządzania procesowego i projektowego w nowoczesnej organizacji firmy. Interesuje się także logistyką e-commerce oraz wpływem logistyki na środowisko naturalne. Lubi stale usprawniać procesy i dzielić się zdobytą wiedzą. Wykładowca-praktyk w szeregu uczelniach wyższych.
Izabela Kesselring
Izabela Kesselring
Menadżer z prawie 30-letnim doświadczeniem w zarządzaniu w obszarach marketingu, public relations, employer brandingu oraz People & Culture.
Pracuje w międzynarodowym zespole FIEGE odpowiedzialnym za współpracę z kluczowymi klientami w branży e-commerce. Koordynuje procesy standaryzacji i optymalizacji w obszarach P&C oraz spraw społecznych w pięciu krajach. Brała udział w wielu projektach HR zarówno jako zewnętrzny konsultant, jak i członek wewnętrznych zespołów projektowych. Jednym z jej największych sukcesów w ostatnich latach było poprowadzenie zespołu ds. rekrutacji i rozwoju w branży e-commerce, od fazy start-upu aż po stabilizację zespołu organizacji na poziomie 2,500 osób, jednocześnie wprowadzając i zakorzeniając liczne standardy organizacyjne, komunikacyjne, rozwojowe i społeczne.
Wierzy w efekt skali osiągany małymi krokami — kropla po kropli, aż niespodziewanie pojawia się spektakularna zmiana.
Wojtek Łapka
Wojtek Łapka
Wojtek Łapka jest szefem działu inżynierii oprogramowania w Migros Online, wiodącym szwajcarskim supermarkecie internetowym. Kieruje departamentem odpowiedzialnym za pełny pakiet oprogramowania logistycznego, w tym prognozowanie oparte na sztucznej inteligencji, optymalizację łańcucha dostaw, automatyzację magazynów, tworzenie cyfrowych bliźniaków i operacje dostawcze, a także cyfrowe punkty styku z klientem, takie jak aplikacja mobilna i strona internetowa.
Wojtek uzyskał tytuł magistra inżynierii komputerowej na Politechnice Warszawskiej i ma bogate doświadczenie w dziedzinie innowacji technologicznych. Przyczynił się do rozwoju Inteligo, jednego z pionierskich banków wirtualnych w Europie Środkowej, oraz CERN, światowej klasy instytucji badawczej z siedzibą w Genewie w Szwajcarii. W trakcie swojej kariery występował na licznych międzynarodowych konferencjach.
Biegle posługuje się językiem polskim, angielskim, francuskim i niemieckim. Wojtek jest pasjonatem innowacji i marzy o założeniu zaawansowanej technologicznie firmy w Polsce. Prywatnie jest ojcem trójki dzieci, lubi biegać maratony, uprawia kolarstwo szosowe, turystykę alpejską i narciarską oraz podróżuje z rodziną.
Tomasz Cyrek
Tomasz Cyrek
Doświadczony managerem z obszaru E-commerce z 17-letnim doświadczeniem w budowaniu i skalowaniu międzynarodowych kanałów sprzedaży. Jest również founderem i CEO dwóch startupów z obszaru E-commerce (branże: produkty dla zwierząt oraz Home&Deco).
Był odpowiedzialny za E-commerce na 24 rynkach w Europie, w swoim business unicie sprzedawał pośrednio i bezpośrednio na około 80% marketplace’ów (m.in. Otto, Kaufland, Wayfair, Cdiscount, Manomano, Fnac, Vivre, Emag, Mall, Pigu, Allegro, Empik).
Obecnie objął stanowisko Country Managera w firmie VTEX, która jest producentem platformy handlu cyfrowego. Klientami są m.in.: Inpost Fresh, OBI, Adidas, Carrefour, Decathlon, Auchan, Sony, Whirlpool. VTEX to platforma o funkcjonalnościach E-commerce B2B/B2C, OMS (Omnichannel) oraz system do tworzenia własnego Marketplace’u.
Posiada doświadczenie w zakresie E-commerce i sprzedaży (operacyjne, organizacyjne, strategiczne). Wdrożył wiele mechanizmów i platform E-commerce, odnosząc sukcesy w optymalizacji i wzrostu. Jest dumny, że mógł uczestniczyć w rozwijaniu takich marek jak FOTOJOKER, CEWE, Artgeist, Bimago, Zooplaneta, Ergonode, Divante, Cloudflight oraz VTEX.
Tomasz Walenczak
Tomasz Walenczak
Od 15 lat związany z amerykańską firmą będącą globalnym liderem na rynku pracy, specjalizującą się w dostarczaniu wiedzy, innowacyjnych rozwiązań i skutecznym łączeniu talentów z pracodawcami.
Od ponad 3 lat zarządza polskim oddziałem ManpowerGroup, w którego skład wchodzą trzy marki: Manpower, Experis i Talent Solutions. Oferują one kompleksowe usługi dla branży HR – od pracy tymczasowej, przez rekrutację stałą, outsourcing i doradztwo personalne, po outplacement i zarządzanie karierą.
Odpowiada za rozwój strategii sprzedażowej oraz zarządzanie siecią kilkudziesięciu oddziałów w Polsce, skutecznie łącząc długofalowe planowanie z optymalizacją działań operacyjnych. Ponadto wprowadza nowoczesne systemy zarządzania i innowacyjne rozwiązania, które wspierają efektywność procesów oraz przyczyniają się do realizacji celów biznesowych. Pod jego kierownictwem ManpowerGroup Polska średniomiesięcznie zatrudnia 17 tysięcy pracowników, wspierając rocznie około 40 tysięcy osób w budowaniu ich zawodowej przyszłości.
Jako członek globalnego zespołu liderów ManpowerGroup, aktywnie współtworzy strategie organizacji na poziomie międzynarodowym, jednocześnie rozwijając jej obecność na polskim rynku.
Blisko dekada wcześniejszego doświadczenia w logistyce i HR pozwala mu z sukcesem łączyć strategiczne myślenie z tworzeniem środowiska pracy sprzyjającego rozwojowi innowacyjnych i efektywnych rozwiązań. Jest również ceniony za swoje umiejętności w zarządzaniu zespołami i procesami, co pozwala skutecznie reagować na dynamiczne zmiany rynkowe i rozwijać organizację w duchu zrównoważonego wzrostu.
Jego zaangażowanie wykracza poza świat biznesu – lokalnie działa w Radzie Programowej Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości, wspierając rozwój młodych talentów w Polsce.
Monika Duda-Tulejko
Monika Duda-Tulejko
Monika Duda-Tulejko posiada ponad 17-letnie doświadczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym i specjalizuje się w zarządzaniu łańcuchem dostaw, rozwoju biznesu i nieruchomościach komercyjnych. Przez ostatnie lata zarządzała spółką DHL Supply Chain w Polsce, gdzie koncentrowała się na rozwoju polskiej działalności, ze szczególnym naciskiem na branżę e-commerce, handlu detalicznego, transportu i nieruchomości.
Wcześniej zajmowała stanowiska kierownicze zarówno w działach operacyjnych, jak i działach sprzedaży w Kuehne + Nagel, CAT Group i ID Logistics, gdzie była zaangażowana w projekty logistyczne dla wielu międzynarodowych firm z branży retail, e-commerce.
W globalnej firmie doradczej Cushman & Wakefield odpowiedzialna była za budowanie i zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi oraz portfolio produktów nieruchomościowych dla branży logistycznej. Pełniła także rolę Partnera w firmie consultingowej M4 Real Estate, w której, w optymalny sposób łącząc znajomość procesów w łańcuchu dostaw z doświadczeniem i wiedzą w zakresie nieruchomości przemysłowych, opracowywała strategie inwestycyjne dla branży logistycznej.