Organizator:

RADA PROGRAMOWA / PRELEGENCI

Zbigniew Łaskarzewski

AIUT
Menedżer

Zbigniew Łaskarzewski

AIUT
Menedżer
Menedżer, kierownik i uczestnik wielu projektów badawczo-rozwojowych oraz autor innowacyjnych rozwiązań. Zawodowo od ponad 20 lat związany z firmą AIUT.

Jako kierownik działu RTLS (ang. Real Time Location System) jest odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie systemów wykorzystujących monitoring lokalizacji, które służą poprawie efektywności procesów oraz bezpieczeństwa. Specjalizuje się w technologiach z zakresu urządzeń IoT, budowy systemów przetwarzania danych, algorytmiki oraz analizy danych. Jest również autorem wielu publikacji naukowych, głównie z obszaru energooszczędnych protokołów komunikacji bezprzewodowej.

Grzegorza Proroka

Consafe Logistics
dyrektor zarządzający Consafe Logistics

Grzegorza Proroka

Consafe Logistics
dyrektor zarządzający Consafe Logistics
Związany z firmą od 6 lat. Od blisko 15 lat zajmuje się oprogramowaniem dla łańcucha dostaw. Menadżer i ekspert skupiony na innowacjach w zarządzaniu magazynami i transportem. 

Doradca m.in. w sieciach eksperckich Gerson Lehrman Group, Prosapient i Guidepoint. Wykształcenie zdobywał na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz w San Jose State University.

Daniel Kusak

Ferag Polska sp. z o.o.
dyrektor zarządzający Ferag Polska sp. z o.o.

Daniel Kusak

Ferag Polska sp. z o.o.
dyrektor zarządzający Ferag Polska sp. z o.o.
Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn. Po studiach związał się z obszarem automatyzacji procesów intralogistycznych, gdzie zdobywał doświadczenia zawodowe w zakresie sprzedaży i doradztwa technicznego.

Posiada doświadczenie w sprzedaży B2B w branży przemysłowej oraz logistycznej. Na co dzień doradza klientom w zakresie systemów składowania, transportu wewnętrznego i sortowania. Ceni transparentność w pracy z Klientem, wychodząc z założenia, iż każda technologia ma swoje wady i zalety, a kluczem do sukcesu jest optymalne dopasowanie do indywidualnego procesu intralogistycznego.

Przemysław Piętak

Supply Chain Advisory
Supply Chain Advisory Director

Przemysław Piętak

Supply Chain Advisory
Supply Chain Advisory Director
Przemysław zarządza projektami Supply Chain Advisory związanymi ze strategią łańcucha dostaw, projektowaniem sieci, oceną operacyjną i koncepcją obiektów dla klientów przemysłowych, detalicznych i logistycznych.

Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu pracy w największych światowych firmach 3PL, dobrze rozumie proces rozwoju biznesu w logistyce kontraktowej i projektowania rozwiązań oraz jest w stanie wspierać klientów, którzy poszukują nowego partnera 3PL lub chcą ocenić wydajność obecnych. Związany z branżą łańcucha dostaw i logistyki od blisko 20 lat, pracując po stronie producenta (Grupa Żywiec / Heineken), firm doradczych (Roland Berger / Logisys) oraz firm logistycznych (CEVA Logistics / HUB Logistics). Współpracował z klientami z Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Rumunii, Holandii, Wielkiej Brytanii i innych regionów.

Marcin Albetzki

Körber Supply Chain Automation
Branch Managera Polska w Körber Supply Chain Automation

Marcin Albetzki

Körber Supply Chain Automation
Branch Managera Polska w Körber Supply Chain Automation
Absolwent kierunku Automatyka i Robotyka na Politechnice Gdańskiej, którego pasja do tej dziedziny trwa już niemal 20 lat. Jego doświadczenie w automatyce obejmuje różnorodne obszary, od procesów produkcyjnych po logistykę.

Obecnie pełni funkcję Branch Managera Polska w Körber Supply Chain Automation, gdzie skupia się na opracowywaniu i wdrażaniu planów strategicznych, które mają na celu zbudowanie na rynku polskim silnego partnera dla klientów w dziedzinie automatyki magazynowej. Poza moim zawodowym zaangażowaniem, moje zainteresowania skupiają się wokół sztucznej inteligencji, najnowszych technologii oraz podróży. Wierzę, że te obszary są nie tylko fascynujące, ale także mają potencjał zmieniać świat na lepsze.

Karol Tokarczyk

Polityka Insight
starszy analityk ds. gospodarki cyfrowej w zespole Polityki Insight

Karol Tokarczyk

Polityka Insight
starszy analityk ds. gospodarki cyfrowej w zespole Polityki Insight
Był dziennikarzem Informacyjnej Agencji Radiowej Polskiego Radia, gdzie relacjonował najważniejsze wydarzenia gospodarcze i biznesowe.

Absolwent historii oraz podyplomowych studiów Mechanizmy Funkcjonowania Strefy Euro na Uniwersytecie Zielonogórskim

Sławomir Budzaj

WMS
WMS Competence Center Manager

Sławomir Budzaj

WMS
WMS Competence Center Manager
Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w dziedzinie zaawansowanych systemów informatycznych optymalizujących procesy logistyczne za pomocą systemów klasy WMS i MFC.

Jako Kierownik Centrum Kompetencji WMS w firmie PSI Polska prowadzi zespoły odpowiedzialne za wdrożenie projektów u największych liderów rynkowych jak Empik, CCC, Inter Cars oraz wiele innych projektów w Polsce i na świecie. Zwolennik zarządzania zgodnie z ideologią agile wg którego system ma wspierać klientów w realizacji procesów.

Filip Różański

Linde Material Handling Polska
Dyrektor Marki Linde Material Handling

Filip Różański

Linde Material Handling Polska
Dyrektor Marki Linde Material Handling
Dyrektor firmy Linde Material Handling Polska Sp. z o.o., należącej do KION Group, jednego z największych producentów wózków widłowych na świecie oraz leadera w branży intralogistyki.

Z branżą logistyczną związany jest od ponad 10 lat. W ramach międzynarodowych struktur Linde Material Handling zdobywał doświadczenie od 2017 roku, zajmując kluczowe stanowiska managerskie dla regionu East & South-East Europe. Od 2021 roku jako Dyrektor Rozwiązań Intralogistycznych (Director Intralogists Solutions – Sales & Realization) był odpowiedzialny za region Eastern Europe, Middle East & Africa w Linde Material Handling a następnie w KION Group. Od stycznia 2024 zajmuje stanowisko Dyrektora Marki Linde Material Handling Polska i odpowiada za budowanie strategii firmy w obszarze intralogistyki oraz innowacyjnych rozwiązań. Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu, wydziału Ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz studiów managerskich na SGH w Warszawie.

Joanna Borkowska – Iwanek

GXO
Senior HR Director Central Europe w GXO

Joanna Borkowska – Iwanek

GXO
Senior HR Director Central Europe w GXO
Wyróżniona tytułem „Pro to Know 2023” przyznawanym przez prestiżowy magazyn logistyczny Supply & Demand Chain Executive.  

Od blisko 15 lat związana z firmą GXO, będącym największy na świecie operatorem logistyki kontraktowej.  Wcześniej pracowała w działach HR firm działających we Francji i w Polsce m.in dla GEFCO. Mówi biegle po angielsku i francusku. Na obecnym stanowisku jest odpowiedzialna za m.in za całokształt procesów i czynności związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w firmie, kreowanie polityki personalnej firmy, wspieranie menedżerów i pracowników organizacji, proponowanie i tworzenie rozwiązań z zakresu HR oraz zarządzanie podległym zespołem. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz zarządzania zasobami ludzkimi i kompetencjami pracowników na Akademii Leona Koźmińskiego.     

Marcin Łapiński

Europejskie Centrum Logistyki i Rozwoju ILS
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

Marcin Łapiński

Europejskie Centrum Logistyki i Rozwoju ILS
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu
Z logistyką magazynową związany od ponad 10 lat, w której fascynuje go przede wszystkim możliwość usprawnienia procesów oraz zastosowania automatyki w celu budowania przewagi konkurencyjnej i optymalizacji kosztów. Największe jego projekty to głównie Europejskie Centrum Logistyki i Rozwoju ILS w Zakroczymiu, gdzie był odpowiedzialny za wypracowanie koncepcji, jej realizację, montaż wyposażenia intralogistycznego a także uruchomienia i przekazanie do działań operacyjnych. Swoje doświadczenia zbierał również w IKEA, gdzie był odpowiedzialny za nadzór, wsparcie oraz projekty nowych punktów konsolidacyjnych w Europie.

Od marca 2023 odpowiedzialny za utworzenie oraz uruchomienie nowej spółki Joint-Venture, gdzie wraz z duńskim partner firmą DANX, odpowiada operacyjnie ze działalność spółki DANXILS dedykowanej do świadczenia usług dystrybucji nocnej, dziennej oraz transportu motocykli. W spółce ILS odpowiada za rozwój działalności.

RADA PROGRAMOWA

RADA PROGRAMOWA

Artur Olejniczak

Wyższa Szkoła Logistyki
Kierownik Działu Marketingu & PR

Artur Olejniczak

Wyższa Szkoła Logistyki
Kierownik Działu Marketingu & PR
Moderator panelu #IoT digitalizacja | Członek Rady Programowej Smart Warehouse

Menedżer z 16 letnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Z zaangażowaniem dzielący się swoją ekspercką wiedzą i interdyscyplinarnymi umiejętnościami.

Jest cenionym Moderatorem i Keynote Speakerem największych branżowych konferencji. Od 7 lat Trenerem Biznesu i Wykładowcą Wyższej Szkoły Logistyki. Współorganizował Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS – stając się „jego twarzą”. Od wielu lat baczny obserwator i recenzent wydarzeń oraz nowości branży TSL i KEP. Jest autorem ponad 100 publikacji dotyczących TSL na łamach czasopisma LOGISTYKA, Gazety Wyborczej, Rzeczpospolita, MSP i innych fachowych czasopism. Specjalizuje się w popularyzowaniu szerokiemu gronu odbiorców różnych aspektów związanych z szeroko pojętą logistyką. Znany z uśmiechu (pozytywnego podejścia do ludzi), barwnego języka oraz charyzmatycznej osobowości. Z pasją, profesjonalizmem i pełnym zaangażowaniem realizuję podejmowane projekty skutecznie stosując strategię win-win.

Ilona Miziewicz-Groszczyk

Hisert
Dyrektor sprzedaży i marketingu

Ilona Miziewicz-Groszczyk

Hisert
Dyrektor sprzedaży i marketingu
Moderatorka panelu #AGV roboty | Członkini Rady Programowej Smart Warehouse

Ekspert w dziedzinie produktów profesjonalnych w branżach technologicznych. Menedżer z ponad 15 letnim doświadczeniem w obszarze wprowadzania nowych produktów na rynek i rozwoju marek, realizowanych m.in. dla takich firm jak: Vobis Digital, Rajapack, Unizeto (Asseco Group). Od 2015 odpowiedzialna za rozwój strategii, pozycjonowanie , PR oraz komunikację w Europa Systems. Z jej inicjatywy powstał cykl „Innovations for Intralogistics” na międzynarodowych targach LogiMAT w Stuttgarcie. Mistrzyni networkingu w b2b. Moderator i speaker. Ambasadorka Women in Tech.

Joanna Kucharska

Grupa MTP
Dyrektor Grupy Produktów

Joanna Kucharska

Grupa MTP
Dyrektor Grupy Produktów
Członkini Rady Programowej Smart Warehouse

Joanna Kucharska, Dyrektor Grupy Produktów MTP Menedżer z ponad 13-letnim doświadczeniem w obszarze prowadzenia projektów.

Na co dzień zarządza przemysłowym i biznesowym portfolio targów w ramach Grupy MTP, w tym m.in. ITM Industry Europe, największym w Polsce wydarzeniem dla branży przemysłowej. Jest także inicjatorką greenPower, Międzynarodowych Targów Energii Odnawialnej. Wierzy, że rozwiązania z zakresu przemysłu 4.0 pozwalają firmom elastycznie reagować na zmieniające się otoczenie biznesowe.

Absolwentka Stosunków Międzynarodowych Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Marta Cudziło

Łukasiewicz – PIT
Kierownik Grupy Badawczej Logistyka

Marta Cudziło

Łukasiewicz – PIT
Kierownik Grupy Badawczej Logistyka
Moderatorka panelu #Fulfillment – Logistyka dla e-commerce | Członkini Rady Programowej Smart Warehouse
Od 13 lat project manager i doradca logistyczny Ł-ILiM. Aktualnie kierownik Centrum Logistyki w Instytucie. W trakcie swojej kariery prowadziła i współrealizowała projekty konsultingowe dla przedsiębiorstw, głównie w zakresie optymalizacji sieci dystrybucji, wspomagania obszaru zarządzania zapasami, projektowania struktury łańcucha dostaw.

Współpracowała zarówno z dużymi, jak i średnimi przedstawicielami różnorodnych branż, realizując prace m.in. dla Energa Operator S.A., Gaz-System S.A., Tubes International Sp. z o.o., Grupa Colian, Grupa Żywiec, Leroy Merlin Sp. z o.o., NEUCA S.A., LINPAC Packaging, PGF S.A..

Posiada doświadczenie w koordynacji prac zespołów zadaniowych, realizując działania związane z kreowaniem i wdrażaniem innowacyjnych projektów logistycznych. Poza doradztwem logistycznym, od kilku lat współrealizuje również projekty badawczo – rozwojowe współfinansowane przez instytucje krajowe oraz organy Unii Europejskiej, polegające na badaniu nowych trendów i kreowaniu innowacyjnych rozwiązań wspierających logistykę w Europie (m.in. RealBridge, Modulushca, LogiCon).

Absolwentka Wydziału Informatyki i Zarządzania, ukończyła studia doktoranckie Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej. W swojej karierze zawodowej współpracowała również z Wyższą Szkołą Logistyki, prowadząc zajęcia dydaktyczne z zakresu controllingu logistycznego, prognozowania i symulacji. Autorka lub współautorka artykułów naukowych i specjalistycznych o tematyce logistyki i optymalizacji łańcuchów dostaw.

Piotr Sędziak

Orbico Supply
Dyrektor Zarządzający

Piotr Sędziak

Orbico Supply
Dyrektor Zarządzający
Moderator panelu #Mechanizacja i automatyzacja procesów magazynowych | Członek Rady Programowej Smart Warehouse

Dyrektor Zarządzający spółki Orbico Supply sp. z o.o., będącej częścią Orbico Group, jednego z największych europejskich dystrybutorów znanych globalnie marek sektora FMCG, małego AGD czy HoReCa, działającego na 20 rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Z logistyką dystrybucji związany jest od blisko 20 lat. W przyszłości pracował między innymi jako Dyrektor ds. operacji oraz Head of Logistics w polskich spółkach należących do grupy ALSO – międzynarodowego dystrybutora sprzętu elektronicznego, obecnego w 22 krajach Europy. Wcześniej dyrektor ds. operacji oraz prokurent w spółce ABC Data S.A, dystrybutorze elektroniki użytkowej , notowanym na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie.

Dodatkowo pełni rolę Członka Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów, w przeszłości wspierając tą organizację także jako Członek Zarządu.

Zawodowo odpowiada obecnie za realizację strategicznego projektu budowy zautomatyzowanego centrum dystrybucyjnego, konsolidującego operacje logistyczne spółek Orbico w Polsce i oferującego usługi logistyczne dla podmiotów z rynku dystrybucji i e-commerce.

Absolwent logistyki w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu, zarządzania jakością oraz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, posiadacz certyfikatu Lean Six Sigma Black Belt w EY Academy. Pasjonat roli informatyki, automatyzacji, zarządzania procesowego i projektowego w nowoczesnej organizacji firmy. Interesuje się także logistyką e-commerce oraz wpływem logistyki na środowisko naturalne. Lubi stale usprawniać procesy i dzielić się zdobytą wiedzą. Wykładowca-praktyk w szeregu uczelniach wyższych.

Barbara Tokarz

GXO Logistics
Manager ds. komunikacji

Barbara Tokarz

GXO Logistics
Manager ds. komunikacji
Członkini Rady Programowej Smart Warehouse

Manager ds. Komunikacji na region Europy Środkowej w GXO, będącym największym na świecie operatorem logistyki kontraktowej, gdzie jest odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, zarówno wewnętrzną jak i zewnętrzną, obejmującą Polskę, Czechy i Rumunię.

Posiada blisko 20 lat doświadczenia w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji, spraw korporacyjnych oraz działań ESG zdobytego w wiodących globalnych firmach z branży badawczej, dóbr szybkozbywalnych, logistyki i budownictwa. Posiada dyplom magistra z zakresu języków obcych, literatury i cywilizacji uzyskany w Centrum Studiów Europejskich na Université Paris-Sorbonne oraz dyplomy studiów podyplomowych ukończonych na kilku polskich uczelniach, takich jak: Akademia Leona Koźmińskiego, Szkoła Główna Handlowa oraz Instytut Wzornictwa Przemysłowego na kierunkach związanych z kulturą, ESG, Public Relations oraz zarządzaniem. Jest również tłumaczem przysięgłym języka francuskiego.