RADA PROGRAMOWA / PRELEGENCI
RADA PROGRAMOWA


RADA PROGRAMOWA
Artur Olejniczak


Artur Olejniczak
Menedżer z 16 letnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Z zaangażowaniem dzielący się swoją ekspercką wiedzą i interdyscyplinarnymi umiejętnościami.
Jest cenionym Moderatorem i Keynote Speakerem największych branżowych konferencji. Od 7 lat Trenerem Biznesu i Wykładowcą Wyższej Szkoły Logistyki. Współorganizował Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS – stając się „jego twarzą”. Od wielu lat baczny obserwator i recenzent wydarzeń oraz nowości branży TSL i KEP. Jest autorem ponad 100 publikacji dotyczących TSL na łamach czasopisma LOGISTYKA, Gazety Wyborczej, Rzeczpospolita, MSP i innych fachowych czasopism. Specjalizuje się w popularyzowaniu szerokiemu gronu odbiorców różnych aspektów związanych z szeroko pojętą logistyką. Znany z uśmiechu (pozytywnego podejścia do ludzi), barwnego języka oraz charyzmatycznej osobowości. Z pasją, profesjonalizmem i pełnym zaangażowaniem realizuję podejmowane projekty skutecznie stosując strategię win-win.
Ilona Miziewicz-Groszczyk


Ilona Miziewicz-Groszczyk
Ekspert w dziedzinie produktów profesjonalnych w branżach technologicznych. Menedżer z ponad 15 letnim doświadczeniem w obszarze wprowadzania nowych produktów na rynek i rozwoju marek, realizowanych m.in. dla takich firm jak: Vobis Digital, Rajapack, Unizeto (Asseco Group). Od 2015 odpowiedzialna za rozwój strategii, pozycjonowanie , PR oraz komunikację w Europa Systems. Z jej inicjatywy powstał cykl „Innovations for Intralogistics” na międzynarodowych targach LogiMAT w Stuttgarcie. Mistrzyni networkingu w b2b. Moderator i speaker. Ambasadorka Women in Tech.
Joanna Kucharska


Joanna Kucharska
Joanna Kucharska, Dyrektor Grupy Produktów MTP Menedżer z ponad 13-letnim doświadczeniem w obszarze prowadzenia projektów.
Na co dzień zarządza przemysłowym i biznesowym portfolio targów w ramach Grupy MTP, w tym m.in. ITM Industry Europe, największym w Polsce wydarzeniem dla branży przemysłowej. Jest także inicjatorką greenPower, Międzynarodowych Targów Energii Odnawialnej. Wierzy, że rozwiązania z zakresu przemysłu 4.0 pozwalają firmom elastycznie reagować na zmieniające się otoczenie biznesowe.
Absolwentka Stosunków Międzynarodowych Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Marta Cudziło


Marta Cudziło
Współpracowała zarówno z dużymi, jak i średnimi przedstawicielami różnorodnych branż, realizując prace m.in. dla Energa Operator S.A., Gaz-System S.A., Tubes International Sp. z o.o., Grupa Colian, Grupa Żywiec, Leroy Merlin Sp. z o.o., NEUCA S.A., LINPAC Packaging, PGF S.A..
Posiada doświadczenie w koordynacji prac zespołów zadaniowych, realizując działania związane z kreowaniem i wdrażaniem innowacyjnych projektów logistycznych. Poza doradztwem logistycznym, od kilku lat współrealizuje również projekty badawczo – rozwojowe współfinansowane przez instytucje krajowe oraz organy Unii Europejskiej, polegające na badaniu nowych trendów i kreowaniu innowacyjnych rozwiązań wspierających logistykę w Europie (m.in. RealBridge, Modulushca, LogiCon).
Absolwentka Wydziału Informatyki i Zarządzania, ukończyła studia doktoranckie Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej. W swojej karierze zawodowej współpracowała również z Wyższą Szkołą Logistyki, prowadząc zajęcia dydaktyczne z zakresu controllingu logistycznego, prognozowania i symulacji. Autorka lub współautorka artykułów naukowych i specjalistycznych o tematyce logistyki i optymalizacji łańcuchów dostaw.
Monika Duda


Monika Duda
Monika Duda posiada ponad 13-letnie doświadczenie w pracy dla międzynarodowych korporacji, specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu łańcuchami dostaw, zarządzaniu działami operacyjnymi i w strategicznym rozwoju biznesu.
W dotychczasowej karierze Monika Duda była zaangażowana w projekty logistyczne realizowane dla renomowanych graczy z sektorów retail i e-commerce, w tym między innymi dla: IKEA, Carrefour, Auchan, Hutchinson i P&G. W przeszłości zajmowała stanowisko Associate Director w departamencie powierzchni logistycznych, magazynowych i przemysłowych w Cushman&Wakefield, międzynarodowej firmie doradczej działającej na rynku nieruchomości komercyjnych. Odpowiadała za rozwój linii biznesowej, za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi, a także za koordynację działań i prac zespołu zajmującego się doradztwem w zakresie powierzchni logistycznych. Przed objęciem stanowiska dyrektora zarządzającego DHL Supply Chain, Monika Duda – od września 2016 roku – była partnerem w M4 Real Estate, firmie specjalizującej się w kompleksowym doradztwie logistycznym, inwestycyjnym i deweloperskim, w wynajmie powierzchni magazynowych i logistycznych, a także w realizacji projektów BTS i BTO.
Piotr Sędziak


Piotr Sędziak
Dyrektor Zarządzający spółki Orbico Supply sp. z o.o., będącej częścią Orbico Group, jednego z największych europejskich dystrybutorów znanych globalnie marek sektora FMCG, małego AGD czy HoReCa, działającego na 20 rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Z logistyką dystrybucji związany jest od blisko 20 lat. W przyszłości pracował między innymi jako Dyrektor ds. operacji oraz Head of Logistics w polskich spółkach należących do grupy ALSO – międzynarodowego dystrybutora sprzętu elektronicznego, obecnego w 22 krajach Europy. Wcześniej dyrektor ds. operacji oraz prokurent w spółce ABC Data S.A, dystrybutorze elektroniki użytkowej , notowanym na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie.
Dodatkowo pełni rolę Członka Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów, w przeszłości wspierając tą organizację także jako Członek Zarządu.
Zawodowo odpowiada obecnie za realizację strategicznego projektu budowy zautomatyzowanego centrum dystrybucyjnego, konsolidującego operacje logistyczne spółek Orbico w Polsce i oferującego usługi logistyczne dla podmiotów z rynku dystrybucji i e-commerce.
Absolwent logistyki w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu, zarządzania jakością oraz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, posiadacz certyfikatu Lean Six Sigma Black Belt w EY Academy. Pasjonat roli informatyki, automatyzacji, zarządzania procesowego i projektowego w nowoczesnej organizacji firmy. Interesuje się także logistyką e-commerce oraz wpływem logistyki na środowisko naturalne. Lubi stale usprawniać procesy i dzielić się zdobytą wiedzą. Wykładowca-praktyk w szeregu uczelniach wyższych.
Barbara Tokarz


Barbara Tokarz
Manager ds. Komunikacji na region Europy Środkowej w GXO, będącym największym na świecie operatorem logistyki kontraktowej, gdzie jest odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, zarówno wewnętrzną jak i zewnętrzną, obejmującą Polskę, Czechy i Rumunię.
Posiada blisko 20 lat doświadczenia w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji, spraw korporacyjnych oraz działań ESG zdobytego w wiodących globalnych firmach z branży badawczej, dóbr szybkozbywalnych, logistyki i budownictwa. Posiada dyplom magistra z zakresu języków obcych, literatury i cywilizacji uzyskany w Centrum Studiów Europejskich na Université Paris-Sorbonne oraz dyplomy studiów podyplomowych ukończonych na kilku polskich uczelniach, takich jak: Akademia Leona Koźmińskiego, Szkoła Główna Handlowa oraz Instytut Wzornictwa Przemysłowego na kierunkach związanych z kulturą, ESG, Public Relations oraz zarządzaniem. Jest również tłumaczem przysięgłym języka francuskiego.
PRELEGENCI


PRELEGENCI
Malwina Faliszewska


Malwina Faliszewska
Strateżka i konsutlantka Learning & Development oraz Diversity & Inclusion trenerka, mentorka i ICF coach, certyfikowana Gallup Strengths coach. Autorka książek „Sięgaj po więcej” oraz „Uwolnij swój talent”, mówczyni TEDxWarsawWomen. Wspiera firmy i zespoły w budowaniu kultury bazującej na mocnych stronach pracowników oraz otwartej na różnorodność́ i włączanie. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe, w szczególności w obszarze HR, które zdobywała w międzynarodowych korporacjach. Jako Learning & Development i Diversity & Inclusion Senior Manager w Deloitte odpowiadała za procesy związane z rozwojem pracowników, wdrażanie kultury coachingowej, procesy oceny pracowniczej, onboarding, budowanie strategii różnorodności i kultury włączającej.
Magdalena Morze


Magdalena Morze
Pracuje w Łukasiewicz - Poznańskim Instytucie Technologicznym, w Grupie Badawczej Gospodarki Cyfrowej. W ramach przygotowania doktoratu wdrożeniowego (na Wydziale Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej) zrealizowała badania w obszarze human robot interaction (HRI) w Polsce i Wielkiej Brytanii. Autorka publikacji naukowych i popularnonaukowych z obszaru HRI, szczególnie w kontekście: czynników wpływających na efektywną współpracę ludzi i robotów, wpływu robotyzacji na zmiany w sposobie działania firm i zarządzania zespołami.
Aleksandra Przegalińska


Aleksandra Przegalińska
Profesorka Akademii Leona Koźminskiego, doktorka habilitowana w dziedzinie nauk o zarządzaniu. Doktoryzowała się w zakresie filozofii sztucznej inteligencji w Instytucie Filozofii UW. Obecnie jest Prorektorką ds Współpracy z Zagranicą oraz ESR w Akademii Leona Koźmińskiego. Od 2016 prowadziła badania w Massachusetts Institute of Technology w Bostonie. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie uczestniczyła w badaniach dotyczących tożsamości w rzeczywistości wirtualnej, ze szczególnym uwzględnieniem Second Life. Aktualnie Research Fellow w American Institute for Economic Research. W 2022 rozpoczęła współpracę z Labour and Worklife Program na Harvardzie. Interesuje się rozwojem sztucznej inteligencji, przetwarzaniem języka naturalnego, uczeniem maszynowym, robotami społecznymi i technologiami ubieralnymi.
Tomasz Działak


Tomasz Działak
Od 2016 roku pracuje w SSI Schafer i od 15 lat jest związany z branżą logistyczną.
Daria Lein-Pluta


Daria Lein-Pluta
Starsza konsultantka w firmie doradczo-inżynierskiej Miebach Consulting.Absolwentka Politechniki Śląskiej, która z sukcesem przeprowadziła wiele projektów strategicznych i koncepcyjnych w Polsce oraz Europie Środkowej i Zachodniej. Posiada 10-letnie doświadczenie w zakresie transformacji łańcuchów dostaw oraz projektowania koncepcyjnego obiektów logistycznych. Zrealizowała kilkadziesiąt projektów m.in. dla branży FMCG, kosmetycznej, odzieżowej, części zamiennych automotive oraz e-commerce. Autorka licznych artykułów dla czasopism branżowychz zakresu automatyzacji oraz nowoczesnych technologii w logistyce.
Grzegorz Prorok


Grzegorz Prorok
Dyrektor Zarządzający Consafe Logistics związany z firmą od 6 lat. Od blisko 15 lat zajmuje się oprogramowaniem dla łańcucha dostaw. Menadżer i ekspert skupiony na innowacjach w zarządzaniu magazynami i transportem. Doradca m. in. w sieciach eksperckich Gerson Lehrman Group, Prosapient i Guidepoint. Wykształcenie zdobywał na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz w San Jose State University.
Krzysztof Stachowicz


Krzysztof Stachowicz
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami inżynierskimi. Jako kierownik działu ASRS w AIUT odpowiada za kompleksową realizację projektów z zakresu automatycznych systemów magazynowych dla klientów z różnych branż na terenie Europy. Specjalizuje się w projektowaniu rozwiązań intralogistycznych, systemów przenośnikowych do transportu palet i materiałów oraz systemów nadzoru i kontroli produkcji. Współtworzył i nadzorował liczne projekty budowy, relokacji, modernizacji i wdrożenia ASRS.
Paweł Wierzbicki


Paweł Wierzbicki
Od sierpnia 2022 roku Dyrektor Zarządzający – Członek Zarządu zaangażowany w rozwój firmy Toyota Material Handling Polska sp. z o. o, lidera rozwiązań logistycznych, sprawnie automatyzującego procesy intralogistyczne. Menedżer i lider z ponad 20-letnim doświadczeniem, posiada wiedzę niezbędną, aby przewodzić firmom w tworzeniu i wdrażaniu strategii biznesowych i marketingowych, doskonaleniu działań z zakresu analizy rynku, budowaniu usług, negocjowaniu fuzji i przejęć oraz rozwijaniu kultury obsługi klienta. Kilkukrotny laureat nagrody „Osobowość Branży” Magazynu Builder, aktywnie wspierający młode startupy w ich rozwoju. Absolwent Politechniki Warszawskiej, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Szwajcarskiego Instytutu zarządzania IMD.
Karolina Didyk


Karolina Didyk
Michał Furmański


Michał Furmański
Absolwent Politechniki Poznańskiej kierunku Mechatronika na wydziale Budowy Maszyn. W ABB od 2017 roku. Od 2006 roku pomaga automatyzować polski przemysł wspierając przedsiębiorców we wdrożeniach systemów pozwalających na podnoszenie konkurencyjności i produktywności. W czasie swojej kariery zrealizował wiele projektów z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć technologii dostępnych na rynku, w tym robotów przemysłowych, robotów mobilnych, systemów wizyjnych, oprogramowania (MES, WMS, SCADA). W ABB odpowiedzialny za rozwój rynku polskiego w obszarze robotyki, wyznaczanie nowych trendów automatyzacji oraz budowanie strategii rozwoju oferty robotów przemysłowych ABB oraz uprzemysłowienia innowacji technologicznych (AI).
Na co dzień współpracuje z globalnymi koncernami z branży FMCG, którym pomaga podejmować wyzwania związane z trendami rynkowymi i zmianami zwyczajów zakupowych konsumentów.
Artur Thomas


Artur Thomas
Z wykształcenia inżynier logistyki produkcji, z firmą Jungheinrich związany jest od ponad 10 lat. W dziale Systemów Logistycznych odpowiada za projekty automatyczne, łącząc zawodowe zainteresowania z zakresu komputerowego wspomagania gospodarki magazynowej i przepływu materiałów z prywatną pasją do nowych technologii.
Adam Tupacz


Adam Tupacz
Absolwent Politechniki Warszawskiej wydziału Mechatronik kierunek Robotyka. Ukończył również studia podyplomowe Bezpieczeństwo i Higiena Pracy oraz Ergonomia. Od 18 lat odpowiedzialny za sprzedaż i produktów bezpieczeństwa w SICK sp. z o.o. Prowadzi szkolenia z doboru, obsługi i diagnostyki urządzeń oraz z przepisów i norm dotyczących bezpieczeństwa maszyn. Udziela wsparcia technicznego oraz doradczego. Brał Bierze aktywny udział w uruchomieniach, ocenach ryzyka, projektach modernizacyjnych maszyn. Nadzorował powstanie „Działu Projektów i Serwisu” dotyczącego produktów bezpieczeństwa, którego zakres świadczonych usług ciągle modernizuje i poszerza . Swoją wiedzę i doświadczenie potwierdził uzyskując m.in certyfikat inżyniera bezpieczeństwa funkcjonalnego: FS Eng (TÜV Rheinland, #13732/ 17, Machinery).
Łukasz Boguszewski


Łukasz Boguszewski
Łukasz Boguszewski jest absolwentem Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie oraz Akademii Sztuki Wojennej. Wykształcenie zdobyte na uczelniach w Polsce dopełnił studiami na uczelni U.S. Naval War College, która przygotowuje liderów do wyzwań związanych z przywództwem na poziomie operacyjnym i strategicznym. W MODIVO Łukasz Boguszewski zarządza obszarem logistyki, w ramach którego odpowiada za działania operacyjne i projekty logistyczne, czuwa nad poprawnym przebiegiem łańcucha dostaw i wdraża nowe rozwiązania, mające na celu optymalizację i doskonalenie procesów logistycznych. Wcześniej przez 3 lata Łukasz pracował w Amazon, uczestnicząc jednocześnie w międzynarodowym programie Amazon Military Pathways, w ramach którego obejmował stanowiska od Department (Area) Manager przez RSP Operations Manager aż do Senior Operations Managera w obszarze Intra Logistyki.
Daniel Kusak


Daniel Kusak
Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn. Po studiach związał się z obszarem automatyzacji procesów intralogistycznych, gdzie zdobywał doświadczenia zawodowe w zakresie sprzedaży i doradztwa technicznego. Posiada doświadczenie w sprzedaży B2B w branży przemysłowej oraz logistycznej. Na co dzień doradza klientom w zakresie systemów składowania, transportu wewnętrznego i sortowania. Ceni transparentność w pracy z Klientem, wychodząc z założenia, iż każda technologia ma swoje wady i zalety, a kluczem do sukcesu jest optymalne dopasowanie do indywidualnego procesu intralogistycznego. Aktualnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w Ferag Polska sp. z o.o.
Łukasz Mojzykiewicz


Łukasz Mojzykiewicz
Rafał Szcześniewski


Rafał Szcześniewski
Logistyk z ponad 15-letnim stażem, w tym ponad połowa okresu spędzona w e-commerce. Współzałożyciel Omnipack. Doświadczony w kształtowaniu efektywnych procesów operacyjnych, a także tworzeniu strategii i budowaniu zaangażowanych zespołów. Wielki fan upraszczania i „dokręcania śrubek” – posiadacz certyfikatu Lean Black Belt. Członek Rady GS1 Polska. Absolwent Politechniki Warszawskiej.
Łukasz Wysokiński


Łukasz Wysokiński
Manager z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i rozwoju biznesu e-commerce. Od ponad 25-lat aktywny w międzynarodowym biznesie i wielokulturowych środowiskach biznesowych. Koncentruje się na sprzedaży, rozwoju spółek, handlu transgranicznym, wdrażaniu procesów i dostarczaniu synergii dostosowanych do każdego modelu biznesowego dedykowanego rynkom B2B, B2C a w szczególności operacjom logistycznym fulfillment. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, audycie procesów end2end dla e-commerce, rozwoju e-commerce fulfillment na rynkach europejskich oraz sprzedaży (między innymi w grupach kapitałowych OEX, Asseco Poland, Prokom Software, Orkla Food).
Rafał Biegała


Rafał Biegała
Absolwent fizyki technicznej na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej na UMK w Toruniu. Od ukończenia studiów związany z branżą automatyki przemysłowej, a od 2013 zatrudniony w firmie SICK Sp. z o.o. na stanowisku kierownika produktu. Na co dzień zajmuje się wsparciem technicznym w procesie doboru i uruchomienia zaawansowanych urządzeń detekcyjnych, systemów wizyjnych i urządzeń automatycznej identyfikacji (skanery kodów 1D/2D, czytniki RFID). Jego główne zainteresowania logistyka produkcji i optymalizacja procesów identyfikacji i śledzenia z zastosowaniem innowacyjnych systemów wizyjnych, technologii identyfikacji radiowej, a także nowocześnie rozwiązania technologiczne dla pojazdów AGV/AGC.
Krzysztof Cofała


Krzysztof Cofała
W branży logistycznej od ponad 25 lat. Od początku związany z firmą Auto Partner. Praktyk w pełnym tego słowa znaczeniu. Rozwijał wszystkie procesy logistyczne od początku działania firmy. Zajmuje się prowadzeniem Magazynu Centralnego oraz sprawuje nadzór nad Hub-ami i magazynami filialnymi. Do zadań należy również ciągła optymalizacja procesów magazynowych dzięki automatyzacji i unowocześnianiu systemu WMS. Maksymalne zadowolenia klienta przy jednoczesnym dbaniu o wydajność oraz jakość to jego dewiza.
Marlena Dorniak


Marlena Dorniak
Ekspertka od projektowania i wdrażania efektywnych łańcuchów logistycznych, z ponad 16-letnim doświadczeniem w branży TSL. Od 2020 roku w szeregach DACHSER Polska odpowiada za doradztwo i negocjacje z kluczowymi klientami. Jako Kierownik nowego oddziału firmy w Toruniu odpowiadała za przygotowania formalno-prawne jego otwarcia, budowę zespołu, a obecnie za jego rozwój i realizację strategii sprzedaży. Doskonale czuje się w pracy z międzynarodowymi i wielokulturowymi zespołami. Jest zaangażowana w programy mentorskie dla kobiet. Marlena Dorniak jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Mikołaj Garbarek


Mikołaj Garbarek
Ekspert w dziedzinie zaawansowanych systemów informatycznych optymalizujących procesy logistyczne, głównie za pomocą systemów klasy WMS i WCS. Od ponad 20 lat realizuje i nadzoruje projekty informatyczne w Polsce i na świecie. W firmie PSI Polska stworzył zespół odpowiedzialny za współtworzenie innowacyjnych rozwiązań dla całego koncernu PSI na świecie. W swojej pracy stawia przede wszystkim na dobrą współpracę z klientem, dążąc do tego, aby rozwiązanie informatyczne przynosiło rzeczywiste korzyści i dawało organizacji przewagę konkurencyjną.
Maciej Karpiński


Maciej Karpiński
Absolwent MBA na Hochschule Für Wirtschaft und Recht w Berlinie, studiował także w Hong Kongu (Hongkong Baptist University) oraz na Anglia Ruskin Univeristy w Cambridge w Wielkiej Brytanii. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branżach IT, automotive i elektrotechnicznej, gdzie pełnił role m.in Dyrektora Marketingu, Dyrektora ds. Rozwoju, Dyrektora ds. Połączenia Firm czy Dyrektora Zarządzającego. Przez kilka lat mieszkał i pracował w Szanghaju w Chinach. Występuje jako ekspert na konferencjach branżowych i prelegent na wydarzeniach na uczelniach wyższych. W ramach Business Intelligence i przemysłu 4.0. współpracuje z firmami z list Fortune 500 oraz FTSE 100.
Tomasz Lewandowski


Tomasz Lewandowski
Doktor nauk prawnych. Kieruje kierunkiem prawo na poznańskiej filii Uniwersytetu SWPS. Posiada doświadczenie w obsłudze podmiotów prywatnych i publicznych, głównie producentów i dostawców, w tym działających w branży e-commerce, R&D, marketingu, nowych technologii. Specjalizuje się w tworzeniu elastycznych OWU, obsłudze transgranicznych łańcuchów dostaw, tworzeniu i opiniowaniu korporacyjnych reguł etycznych, antykorupcyjnych oraz compliance’owych.
Naukowo zajmuje się także prawem międzynarodowym publicznym, międzynarodowym prawem humanitarnym konfliktów zbrojnych oraz filozofią prawa międzynarodowego. Realizuje projekty naukowe finansowane przez Narodowe Centrum Nauki oraz Komisję Europejską.
Wykładowca akademicki, autor publikacji naukowych i prasowych oraz prelegent konferencyjny.
Jarosław Dąbrowski


Jarosław Dąbrowski
Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowiskach kierowniczych w obszarze sprzedaży i operacji, zarówno w firmach świadczących usługi konsultingowe, takich jak Hogart, Inetum, eConsulting, jak i w branży usług logistycznych, takich jak Consafe Logistics czy Aspekt Sp. z o.o.". W Hardis Group Polska jest odpowiedzialny za efektywny rozwój biznesu, pozyskiwanie nowych klientów oraz wdrażanie strategii sprzedaży i marketingu firmy. Wspiera nowych i obecnych klientów, w tym operatorów logistycznych i międzynarodowe marki, we wdrażaniu oprogramowania Reflex WMS w tej części Europy. Jako Dyrektor Handlowy dba również o budowanie wizerunku firmy w Polsce i Europie Środkowej.
Paweł Łusiak

